Bestellen in de showroom

Klantenservice VloerenCentrale

Heeft u advies nodig over het leggen of onderhoud van uw vloer? Heeft u andere vragen? Of wilt u een klacht doorgeven? Neem dan telefonisch (076-522 06 86) of per e-mail ([email protected]) contact op met onze klantenservice. De openingstijden van onze klantenservice zijn maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.


Garantie en service

VloerenCentrale levert vloeren van topkwaliteit. Toch kan het voorkomen dat uw bestelde vloer niet naar wens is. Deze kunt u natuurlijk retourneren of ruilen voor een andere vloer.

Wettelijke garantie

Op alle vloeren en andere producten van VloerenCentrale is de wettelijke garantie van toepassing. Dat betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Een product moet voldoen aan wat u er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Als een product niet deugt, heeft u recht op een nieuw product of teruggave van uw geld.


Heeft u een klacht of bent u ontevreden over onze service?

Neem dan contact op met de klantenservice van VloerenCentrale tijdens onze openingstijden. VloerenCentrale hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Wij nemen uw klachten dan ook uiterst serieus en stellen alles in het werk om deze naar tevredenheid op te lossen.

 

 

 

 

  • Vloerenspecialist met uitgebreid aanbod

  • Ruime voorraad en korte levertijden

  • Vakkundige stoffeerders en vloerenleggers

  • Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding